OM MIG: SARA

Jag heter Sara Mångsén och är född den 17 augusti 1992.

Mina första 5 första år var både lyckliga och dramatiska. Lyckliga föratt jag hade världens bästa kompisar att leka med, dramatiska för när jag var 3.5 år blev jag allvarligt sjuk. Sjukdomen heter encefalit (virus i hjärnan). Sjukdomen är mycket farlig och man kan dö av den, men den påverkar mig inte idag.
Straxt innan jag skulle fylla 6 år flyttade jag och min familj till huset vi bor i nu.
Jag började som 6-åring i Morkarlby skola, och där gick jag ända tills sexan. Men om vi hoppar tillbaka till tvåan,då mina
förföreldrar bestämde åt mig att jag skulle gå om tvåan, och det tyckte jag inte om minns jag. Dels förstod jag inte varför och sen skulle jag få lov att skiljas från min dåvarande klass. men idag är jag tacksam för jag fick möjligheten att gå ett år extra.
Vi hoppar tillbaka till vårterminen i sexan då jag snart skulle börja högstadiet. Jag var ganska orolig vilka jag skulle börja med, hur jag skulle hitta på skolan men också tyckte jag det skulle bli skönt att börja på en ny skola. Jag började så småningom på "Höjden" och jag hamnade i en bra klass och jag lärde mig att hitta.
Nu har tiden gått så himla fort.....så snart går vi ut nian också.
Då vi splittras inför gymnasiet, och jag undrar var alla hamnar.....för själv har jag ingen aning...

Kommentarer
Postat av: Klass 8c

(svar) Alla som vill skriva får skriva om vad de vill! Så länge det är intressant, relevant och seriöst. Vilken jättesnygg blogg ni har.

Vi visste inte att det fanns andra klassbloggar.

Ha en bra dag!

/klass 8c

2008-11-15 @ 22:31:17
URL: http://musikklassen.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra skrivet sara!

2008-11-16 @ 10:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0