Onsdag 081126

Min dag :
Vaknar klockan 07.00.
 Missar bussen som jag gjort allt för många gånger denna månad.

Kommer till skolan 08.08
Är lite försenad och stressad men har dock inte missat så mycket utav språksvalslektonen.
Nästa vecka har vi spanska prov så vi håller på och förbereder oss förfullt inför det.

Klockan 08.50
Vi ställer upp stolarna och går upp till skolan från B-huset.

09.00
Våran svenska lektion börjar i källaren. Innan dess har jag skyndat mig hämtat penna och mappen med sakerna i från skåpet på övervåningen.
Vi ser på film, inte så jätte roligt eller intressant. Halva klassen sitter och pratar.

10.10
Lektonen slutar, jag börjar bli nervös inför kemi provet vi nu ska ha.

10.20
Tar plats längst fram i klassrummet. Hansvetten har börjat bryta fram. Provet var klurit men hoppas kemiläraren tyckte det var bra !

11.10
Mat lunchen har startat, friheten har börjat, om ens för en liten stund...
Maten var idag fiskgratäng+potatis+mörötter och andra grönsaker.
På lappar skriver vi reklam för bloggen och sätter upp i skolan, vackert!

12.10
So:n börjar. Lärare där är Reine ( en utav våra trognaste läsare, det tackar vi för !) Just nu håller vi på med samhällsekonomi. Ganska roligt !

13.30
Skolan slutar och vi bestämmer oss för att uppdatera bloggen lite. Klockan 14.30 har vi lucia träning. Det kommer bli ett så fint lucia tåg. Kanske vi har en bild uppdatering från lucian då !

xoxo
nioFmaria


Kommentarer
Postat av: Anonym

klockslag och allt - här kan vi schemat (:

2008-11-26 @ 21:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0