Utkast: hejhejhejhej. ...

hejhejhejhej.

Jag skulle ju skriva lite ,sa jag ska val forsoka gora det ocksa :))

Jaa, jag ar ju i Thailnad och det ar verkligen jatte varmt och harligt har! det ar minst 30 grader i skuggan dygnet runt :) har det kommit na mer sno hemma ??
Vi har inte hunnit gjort sa mycket an, mest bara legat vid poolen och stranden och solat och badat. ska se om jag kanske kan fa in en bild sen ocksa! :)
Imorgon blir det nog att aka pa en rundtur till lite olika oar och snorkla och sant .

Hinner inte skriva sa mycket mer nu, ska faktiskt ner och springa en svang pa stranden ;)
 
men jag skriver mer sen :) om ni vill ?

Hoppas det ar bra med alla niofare, och ja alla andra ocksa forstass! :D

marika :)))


Kommentarer
Postat av: linda

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååh jag vill också vara där. de kom liite snö inattt..anars har de bara varit kallt och äckligt. och jag är förkyld :((

ocj ja, bilder och fler inlägg vill vi ha, marika :D

2008-11-16 @ 11:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0