hej kväll alla vid sina datorer

jag (niofalice) sitter och nynnar på en låt vi lyssnade på på musiklektionen
den heter aint that a shame av fats domino (hur gammal som helst, svartvittiden)
den är riktigt kass ! men den har ockuperat min hjärna
jag blir bara mer och mer förvånad av min klass, max, som jag hade dessa storbråk med i åttan (GRÄL) masserade mig
victor, som tycker att jag är läskig kostar på sig ett hjärta såhär sent på eftermiddagskvällen
årets klass!!

bevis:

V.B y s t r ö m säger:

okej bra

V.B y s t r ö m säger:

<3


Kommentarer
Postat av: linda

haha

2008-10-03 @ 23:32:09
Postat av: maria

gullis!

2008-10-04 @ 11:55:11
Postat av: anna

naaw :)

2008-10-04 @ 12:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0