Säjlvbiografi av Max

Hej,mitt namn är Max Bengtsson och går i klass 9F på Morkarlbyhöjden.På fritiden gillar jag att göra mina läxor,umgås med polare och spela TV-spel.Jag sover en hel del också. Jag har tre syskon, första har vi min lillasyster Hanna som är 8 år, sedan har vi min näst minsta lillebror Erik som är 7 år, sist och minst har vi min andra lillebror Aron som är 2 år.Om jag får tid över från läxorna eller TV-spelandet tar jag hand om alla tre så att min mamma Marina eller mammas sambo Per kan laga mat eller nå.Om ni vill ha reda på vilken som är min favorit rätt så är det nog tacos,pizza eller kykling.Jag bor mest hos min pappa,jag växte upp där, Men åker hem till min mamma typ varje dag efter skolan, För att få hjälp med mina läxor om jag behöver alltså. Jag och min pappa bor ute på Sollerön, det är ganska kul att o där men om jag hade fått bestämma, hade vi bott inne i Mora.


Kommentarer
Postat av: maria

bra maxiboy ! :)

2008-10-08 @ 15:19:11
Postat av: linda

bra :D

2008-10-08 @ 15:37:21
Postat av: alice

goodie max :D

2008-10-08 @ 16:22:41
Postat av: Marika

BRA MAX! :))

2008-10-10 @ 11:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0