Tisdag 21 oktober.

Jag har bakat världens godaste tårta, till mamma som fyller år i morgon.
& så har jag vart på utvecklingssamtal.

Vad har ni gjort ?
& hur gick det för er på samtalen ?

P.S. Biktme.se är roligaste sidan som finns,  nästan.

Jag kom ut från ICA häromdagen, hade väl bara varit inne där i 10 minuter ungefär. Utanför vid trottoaren stod det en polis å skrev ut en P-bot. Jag gick fram till honom och frågade om han inte kunde vara lite sjysst å riva den där lappen. Han brydde sig inte ett skit utan fortsatte att skriva. Jag blev så jävla förbannad å kallade honom regelbög. Han gav mig bara en iskall blick å skrev ut en ny böt för slitna däck också. Då skrek jag uniformsmongo å silikonnazist åt honom. Han skrev klart den andra böten å satte den tillsammans med den första på vindrutan, och började på en tredje. Det här höll på i ungefär 20 minuter och ju mer jag skrek åt honom, desto fler böter skrev han utan att säga ett ord.
Till slut gick jag bara därifrån, jag iddes inte bry mig något mer egentligen. Min bil stod ju på parkeringen runt hörnet


Kommentarer
Postat av: linda

haha :p för mig gick det bara bra på samtalet, hur gick det för dig? :)

2008-10-21 @ 22:11:29
Postat av: anna

hahahah, har inte haft samtal än, hur gick det för dig?

2008-10-21 @ 22:23:07
Postat av: mary

Det gick kanon ! :)

2008-10-22 @ 15:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0