eftermiddagsinlägg

okej..tänkte säga några saker.

niof betyder inte bara 9F, utan de är också vissa förkortningar. bland annat kan man tro att det betyder:
National Institute of Oceanography and Fisheries
Nuclear is Our Future
Night in Old Fredericksburg

Sen så har jag upptäckt att det finns en annan klass 9F som bloggar!  eller dom bloggade förra året typ...deras blogg är iaf www.nioeff.blogg.se  .. Men vår blogg är så mycket bättre :D :D

sen var de nånting mer jag tänkre skriva...hmm...kommer inte på, så jag lägger upp en bild istället.


alice i trädet utanför bilden.

nu ska jag upp till noret och göra det jag brukar!

Kommentarer
Postat av: alice

HAHAHA, TA BORT MARIA !! den har något MYCKET tid på nacken!!

2008-09-24 @ 16:08:29
Postat av: Anonym

annars är du (YYYYYY) på bloggar

2008-09-24 @ 16:09:06
Postat av: linda

de är jag som skrivit

2008-09-24 @ 16:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0