Vad gör vi i niof innan vi ska sova?

Daniel= film!
Bälter= Ligga på mage med armarna UNDER kudden
Linus= tänker, ingenting ni får höra
DenniS= Tar en red bull å är vaken hela natten, för att sedan sova i skolan. =)
Klara= var hos tandläkarn
Alice= räknar chips i mitt huvud och tar valerinasömntabletter
Marika= Musik!
Linda= ligga alldeles stilla
Maya= sover alltid med hundarna
Lisa= ser på one three hill
Victor= runkar
Max= slappnar av
Maria= blundar plus kollar mot hjärnan
Camilla= lyssnar på låten Yellow, Coldplay http://www.youtube.com/watch?v=qI8I6qcxWyU
Anna= tänker tills jag glömmer tankarna
Svenskaläraren Anette= läser till jag somnar med boken
Jesper i e= Gör en kärleksdröm

Här har du lite tips om du har svårt att sova!

Kommentarer
Postat av: Bälter

Haha, bra där!

2008-09-23 @ 19:16:23
Postat av: DenniS

:) lär ju in å ändra mitt svar ^^

2008-09-23 @ 19:28:16
Postat av: maria

hahha, dennis x)

2008-09-23 @ 19:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0